Странице

среда, 13. јануар 2016.

Tegletina, tegla i teglica

Oduvek volim tegle. 

Sjajne su za čuvanje svega i svačega. Lepe. čiste, providne. Nekako uniformisane, ali ne previše. Dovoljno za jedan omanji opsesivno-kompulsivni poremećaj. Stalno maštam kako ću jednog dana da imam ostavu, špajiz ili neki plakar, gde će sve da bude po teglama (velikim i malim) ili nekim super lepim kutijama. To još nemam, imaću, ali imam gomilu tegli (od džemova, ajvara, krastavčića, cvekli...) koje su svuda po stanu. Počeli smo da ih koristimo i za piće, jer ni jedna čaša nije dovoljno velika. Istina, ovome sam se dosta dugo opirala, ali sam ipak na kraju poklekla. Ma, čak sam i dečije sitne igračke, bojice, flomastere, klikere i ostalo stavila u tegle. :-)

Naročito volim jednu oooogromnu teglu koja je služila za ukras. Stavila sam unutra šišarke koje smo doneli sa mora, neko kamenje od koje kuda, grane i grančice koje Br.1 obožava da skuplja, jednu veliku, debelu, belu sveću , a za kraj ukrasne lampice. Miiiilina za videti. Ali onda je Br.2 prohodao i tegla je dobila sasvim novi, moderni izgled. U nju se ubacuje SVE. Sve što nije na svom mestu, a Br.2 može da uhvati i što može da prođe kroz otvor završi u tegli. 





Ponekad nešto i izvadi, verovatno da bi napravio mesta za nešto drugo, a ponekad i ja pronađem ono što tražim baš u toj tegli. Možda bih trebala da kažem "hvala" zato što ako nešto ne mogu da pronađem sigurno je u tegli. No, ono za šta je ta tegla "kriva" je inspiracija za novogodišnje poklone ove godine. Iako sam mislila da ću uspeti da napravim više ovakvih poklona, jedan je sasvim dovoljan. Napravila sam SPA teglu svojoj sestri.

Pamper yourself after bad day jar. 


Sve što je potrebno su neki mali kozmetički proizvodi, ja sam dodala i čokoladu za potpuni ugođaj, tegla, i poneki ukras.






Nisam sigurna da je ovo "jeftinija" varijanta poklona, ali možda može i da bude ako se unapred napravi zaliha. Mogu da se stave i uzorci koje dobijemo na raznim mestima, ako mislimo da bi osobi kojoj poklanjamo to i trebati.

Mašti na volju.

Moj sledeći tegla projekat će biti pokloni za koleginice, ali to će biti neki sasvim novi post.



I am deeply fulfilled by all that I do.  

2 коментара: