Странице

четвртак, 7. јануар 2016.

Badnji dan i Božić

Ja prosto volim zimu i sneg. Do pre par godina sam mislila da se to nikad neće desiti, ali sad bih samo mogla da umrem od smeha staroj sebi sa sve upiranjem prsta. Tako da nisam mogla da odolim i juče sam posle dužeg vremena otišla do centra. Imala sam plan i šta sve treba da uradim, ali naravno, sve što sam zamislila nije moglo da se završi jer još traju novogodišnji praznici. Tja. No, ja sam se onda okrenula šopingu i kupila sam svašta nešto, a nisam potrošila ni dinara. Pa kako!?, pitate se. Mentalni shopping- sjajna stvar. Na moje zaprepašćenje, uhvatila sam sebe kako biram isključivo haljine, i to me je malo prepalo, te pobegoh glavom bez obzira do najbliže sportske prodavnice.

Vrhunac moje šetnje je bila knjižara gde sam se častila sa novom knjigom Žane Poliakov 21 dan mind detox izazov. Žanu jednostavno ne mogu da zaobiđem, niti želim. Sjajna stvar kod ove knjige je što će mi potrajati 21 dan (!!!). YeeeeeeeeeeeY!!!



Pošto sam već bila zakasnila sa spremanjem ručka, moralo je da padne nešto na brzinu, ali zdravo pošto nas ubi ova "slavska" hrana, tako da je pirinač sa mešanim povrćem bio više nego sjajan odabir. Ponadah se da će, ako skuvam malo više, nešto ostati i za večeru, ali to se ni ovog puta nije desilo. Skoro sve je nestalo. Očito da ne umem da ocenim "malo više".
Možda se jednog dana i brzi recept za ovu divotu nađe ovde negde.




                                                                    **********

Danas je Badnji dan. Miran i porodični dan. Uspela sam čak i da odradim trening danas. Istina, ne baš po snegu, ali je sneg bio okolo, tako da je i to nešto. Napredujem, polako ali sigurno.



A posle toga nije moglo da bude griže savesti i mogla sam mirne duše da uronim u prazničnu gozbu. Mmmmm....



Srećni praznici! Ja odoh da uživam u svojoj porodici.




Нема коментара:

Постави коментар