Странице

уторак, 12. јануар 2016.

Gradilište

Shvatila sam da mi je gore da gledam u prazan ekran nego u prazno parče papira. Kursor samo blinka, kao da nestrpljivo lupka nogom i čeka da počnem da pišem, a Inspiracija je rešila da svrati do pijace i po neke zaboravljene sitnice u "sve za 160" prodavnicu, naravno usput srela komšinicu iz susedne zgrade koja moooora da ispriča sve što joj se zbilo u protekla dva dana koliko se nisu srele, tako da ću ja verovatno ostati još malo da čekam dok ne stigne na dogovorenu kafu. 

A što ja volim da pravim planove i rasporede, volim da ljudi dolaze na vreme, mada mi uopšte nije teško da čekam, volim da organizujem i zamišljam da mi to dobro ide, sve do trenutka kada je to nešto vezano za mene. Tu se uvek nešto desi. I tako sam ja zamišljala da će ovaj post biti juče, ali nije. Tako sam sebi zadala čišćenje posle ovih praznika, ali sam nekako od ranog jutra zaglabala Plazmu, hmmmm... Rešenje je da stavim sebi podsetnik za sutra.

No, dok Inspiracija ne dođe i dok se ne vratimo na raspored ja ću da kuckam koješta. Da mi prođe vreme. Tako čekajući i pijuckajući tek prvu kafu danas Br. 1 upita da mu napravim gradilište. Gradilište je ustvari ono što nazivaju Moon Sand. Postoje razni recepti na netu kako napraviti Moon Sand, a ovaj koji mi koristimo je:
                                 
                -10 šoljica brašna
                - 3/4 šoljice bebi ulja (ja stavim i obično ponekad)


Staviti u veliku posudu, mi imamo poseban lavor za gradilište, i dobro promešati, sjediniti, izgnječiti. U ovo mogu da se dodaju i boje, ja stavljam prehrambene, zato što je tako deci zabavnije, a za stariju decu mogu da se dodaju i gliter, šljokice i slično.

Ovo je sjajni anti-stress tretman za decu, a i razvija motoriku i maštu tako da je to tri Bambija od mene.

Toliko od mene za ovo prepodne. Odoh da skuvam kafu.

2 коментара:

  1. Moon sand! Zapamticu taj izraz! I u njegovo isprobavanje krenuti veoma uskoro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo napred. Ne znam kome je bilo zabavnije da se igra. Meni ili klincima. ;-)

      Избриши