Странице

недеља, 3. јануар 2016.

Svaki početak je težak

Svaki početak je težak, tako da sam rešila da, bez mnogo premišljanja (samo mesec, dva) napišem ovaj prvi post i onda ga nonšalantno preskočim.

Kada je nešto vezano za mene lično teže sam ostajala dosledna i istrajna, ali to se sve promenilo. Pre skoro godinu dana sam počela da trčim i trčanje je iz mene izvuklo ono najbolje. Znam koji je cilj, znam kako da stignem do istog, a ako mi se usput desi kriza znam i kako da je prevaziđem. 

Dakle, ovaj blog je prevaziđena kriza; smišljan dugo, nastao u trenu, a videćemo kako će se razviti.

Pa da krenemo. 



P.S. Napisan je prošle godine, jer sam romantično zamislila da prvi post bude objavljen 1.1., ali to se naravno nije desilo. Ali pošto je danas palo i sređivanje papirologije, barem jednog dela, vreme je da zasučemo rukave. Najzad. :-) 

3 коментара:

  1. Baš mi prija da pročitam prvi post na nečijem blogu:)
    Svoj prvi obilazim u širokom luku jer se sećam koliko mi je dugo trebalo da kliknem na taster "objavi" nakon čega uopšte nisam bila zadovoljna..:)
    Ovo ovde mi se čini vrlo opušteno i elegantno za jedan početak. Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaaaaooo, hvaaala puno. Potpuno mi je oduševljenje da je neko "svratio" ovde. hehehehe... I da, stvarno je grozno teško postaviti taj prvi. Neizmerno hvala na podršci. Znači puno, naročito od nekog koga volim da "pratim" i čitam.
      Veliki kezzz. :-)))

      Избриши